2009. szeptember 12., szombat

Késik a folytatás...

Sziasztok!

Sajnálatos módon nem sikerül ma frissítenem Rob és Emma történetét, mert a bátyám eltörte a könyökét, és napok óta neki segítek, fuvarozom ide-oda, szóval nem igazán vagyok itthon soha. Egyszóval kissé lemaradtam az írással, és az előre megírt fejezetekből is kifogytam sajnos... :(
A következő részt csak holnap tudom feltenni, de a várakozásért cserébe ígérem, hogy igazán jó kis fejezet lesz! :) Azt nem garantálom, hogy sikerülni fog mostanában kétnaponta frissítenem, de minden tőlem telhetőt megteszek. Remélem addig sem pártoltok el tőlem! :)

Addig is, és egyébként is, szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy másik blogot. Egy újsütetű barátnőm (remélem nem bánod, ha így nevezlek, Szasza, de azt hiszem, eléggé egy hullámhosszra kerültünk...) írja a történetet, én egyszerűen imádom, és meleg szívvel ajánlom a figyelmetekbe! Szóval irány a blog, és csemegézzetek belőle! :)
http://rpattzstory.blogspot.com
Puszi Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Hát jobbulást a tesodnak,gyógyuljon meg hamar:)

    A frissítésre meg várunk amennyit csak kell(legalábbis én) mert imádjuk a történetet...:) Csak nyugodtan:)


    És köszönöm, hogy ajánlottál igazán kedves volt és nem haragszom ami barátnőért mert én is így érzem:):)

    Frisselek egyet holnap már én is:) Nekem sem volt időm most rá..:S

    Mégegyszer köszönöm és millio pusza neked:):)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást a tesódnak!!! Én is szívesen várok,mert szerintem nagyon megéri...:) Az én részemről pedig a máősik történtre már régebben felfigyeltem és annak is várom a folytatását. Szóval csajok,ha időtök engedi és van mit akkor tegyétek föl és mi olvasni fogjuk.

    sok pusz Nektek

    VálaszTörlés