2009. december 3., csütörtök

Új külső, plusz infók

Sziasztok Drágáim!

Először is SZERETLEK TITEKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekem van a legjobb, leghűségesebb, legmegértőbb, leg-leg-leg olvasótáborom! Annyira jó érzés újra itt lenni, miattatok olyan, mintha el sem mentem volna, vagy mintha a családom várt volna vissza egy utazásból! Büszke vagyok Rátok, és nagyon fontosak vagytok nekem! Igazi kis támogató háttér vagytok nekem!


Az új külsőről:
Mint láthattátok, megváltoztattam a blog kinézetét. Ez egyelőre nem végleges. Alapjáraton ugyanaz a séma, inkább csak a színekkel variáltam, és új képeket tettem ki, mert untam a régieket. :) Mindenképp szerettem volna a sötét alapszínt világosra cserélni, mert szerintem elég szomorkás hangulata volt tőle az oldalnak, és mivel Emmáék most nagyon boldogok, már nem éreztem ideillőnek a feketét. Szeretném a színekkel is kifejezni a történet hangulatát. Nektek hogy tetszik a mostani külső? Írjátok meg a véleményeteket, mert végülis Nektek csinálom az egészet, és semmi értelme kialakítanom egy designt, ha közben senkinek nem tetszik. Szóval véleményeket, vagy akár ötleteket kérek szépen!!! :) Ó, a zenedobozt bővítettem, tettem bele egy csomó új zenét, olyasmit is, amit a buliba képzeltem, miközben Emmáék táncoltak. Elég vegyes a felhozatal, de szerintem mindenki talál benne olyat, amit szeret. Hallgassátok sokszor őket olvasás közben!

Nem tudom, mennyire olvastátok, de az előző bejegyzésemben említettem, hogy a későbbiekben úgy tervezem, minimum heti három résszel örvendeztetlek meg Benneteket! Ezt a mennyiséget elég teljesíthetőnek érzem, de persze, mivel a fejezeteket folyamatosan írom, nincs előre kész egy sem, és könnyen előfordulhat, hogy egy-egy rész kifog rajtam, és esetleg nehezebben tudom megírni, mint a többit. Azt hiszem, ez természetes. A tapasztalataim viszont azt mutatják, hogy általában sikerül összehoznom a heti három részt. Szóval ezt reális ajánlatnak tartom. Arra az esetre, ha esetleg valamilyen oknál fogva mégsem sikerül hoznom a heti adagot, azt találtam ki, hogy kárpótolnom kell Benneteket valamivel. Hogy mivel, azt Ti találhatjátok ki. :) Csak annyit kérek, hogy ne lehetetlent kérjetek! Fogok kitenni chat-et, ahol megbeszélhetitek egymással, mit szeretnétek. Remélem, hogy használjátok majd! :)

Egyéb2:
A napokban olvastam valahol egy cikket, amiben Rob személyesen nyilatkozta, hogy februárban idejön forgatni! És a film hivatalos IMDB-adatlapján is ez szerepel forgatási helyszínként.Hát Csajok, most már elhiszem... eddig féltem beleélni magam, felmerült bennem, hogy csak pletyka a dolog... Így viszont... Reszkess Budapest, mert sokszáz Robra éhes nő tanyázik majd az utcáidon! :D

Infók az új részről:
A következő, sorrendben a 32. fejezet nagy része már készen van, még a befejezésre, és a gépelésre vár. Nem ígérek konkrétat, de ahogy magamat ismerem (és az öcsémet, aki folyton elfoglalja a gépet, és nem férek hozzá...), van rá esély, hogy csak csütörtök éjjel sikerül feltennem, szóval csak pénteken olvashatjátok majd. Azért igyekszem hamarabb végezni vele!

Nagyjából ennyi lenne így "hirtelen". :) Ha eszembe jut még valami, szólok róla! :)

Unaloműzőnek hoztam néhány érdekes vagy nekem tetsző dolgot... Szemezgessetek! :)

Remember Me trailer magyar felirattal... Én tűkön ülve várom azt a filmet... biztosan odaleszek érte (a forgatókönyvet már háromszor végigbőgtem) Jut eszembe, ha valaki szeretné elolvasni a forgatókönyvet, adjon e-mail címet, és szívesen elküldöm. Szóval a trailer:

Egy kis kulisszák mögötti betekintés a New Moon forgatására, pontosabban a Volturihoz:

Rob kivágott jelenete a Vanity Fair (Hiúságok vására) c. filmből. Már itt is volt benne valami.. :) :

Egy kis rajongói videó Robról... Mindig nevetek, hogy ezt a számot tették be alá...Tiger... :D:D :

Twilight 15 percben (megszakadtam a nevetéstől...):

Tudjuk meg, milyen az ideális randi Rob szerint ;) :

Egyelőre ennyi! Remélem tetszik! Ha igen, máskor is hozok ilyen ajándékocskákat!

Millió puszi mindenkinek!

Adri

5 megjegyzés:

  1. 1., Nagyon tetszik az új külső, sztem nagyon jó lett, olyan jó kedvem lesz tőle:D Nagyon tetszik a fejléc, nagyon jó lett:)
    2., Én is nagyon várom a Remember Me-t, láttam a trailer-t és imádtam!!!
    3., Elolvastam a Twilight 15percben-t, és könnyesre röhögtem magam:DXD Nagyon durva XD Imádtam!!!! El is mentettem, megmutizom ismijeimnek:D
    Szerintem tökéletes a három rész hetente:) A lényeg, hogy közöttünk légy:)
    Várom a részt, és minden nagyon szupi, légy büszke magadra:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon teccik nagyon jót rajzolt az uncsid!!!!a remember me nagyon várom már nagyon jól néz ki benne rob!!:Ptwilight 15percben nagyon nagy régebben olvastam már hát akkor is annyit röhögtem rajta mint mostXD
    Köszi ezt a sok vidit meg mindent és várjuk a kövi részt!!!puszi adri!!:)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    nekem nagyon tetszik az uj dizi!nagyon tehetséges az unokahúgod!nagyon szuper lett a rajza!:)
    nekem nagyon tetszet ez a "kis" bejegyzés.szerintem tök jo lenne ha máskor is csinálnál ilyet.:D
    És hát megint olvasom hogy heti HÁROM friss!!!!amikor először láttam(az előző fejezetnél) akkor azt hittem csak képzelgek.de MOST...Nagyon örülök hogy heti 3x olvashatlak!!!!!!!
    most egy kicsit az érzem mintha egy főnix madár lennél; aki újjászületett poraiból.felvirágoztattad az oldalt az uj dizivel na meg persze a heti HÁROM frissel!(ami számomra hihetelen mert más oldalakon van hogy több mint 1 hetet kell várn a részekre.)juj..én már elöre izgulok mlyen nagyonnagyon jo lesz itt az én "dolgom"...xD
    nagyonszépen KÖSZÖNÖM!!:)
    és ez a kárpotlás ötlet is nagyon édes.Még te fogsz minket kárpotolni ha egy kicsit késel..hát nem tudom milyen emberböl vagy te de azt látom hogy nem akármilyen!
    Mikor nekünk kéne neked hálálkodnunk hogy heti 3x irsz nekünk erre még most is te fogsz adni..

    annak külön örülök hogy lesz chat az oldalon,mert azt egy kicsit hiányoltam..:)
    És az uj képek is nagyon jók,bár nekem a Robos kép nem annyira tetszik...de ez végülis csak részlet kérdés!

    nagyon várom a folytatást!
    puszi,Kinga
    Ui.:I love Sebzet Lelkek!(igaz én nem tudok olyan szépet rajzolni..xD)

    VálaszTörlés
  4. Emma Pintér(mostmár VLGUH)2009. december 3. 17:42

    Adri!!!Ne nekem köszönd...Én nem csináltam,hanem csináltattam...Egyébként lila...Nem is gondoltam volna:);)

    VálaszTörlés
  5. Szia Adri!
    Nagyon imádom a blogodat, nemrég kezdtem olvasni. Most láttam a videót a Vanity Fairből, és naaaagyon meglepődtem, mert éppen 3 órája néztem meg a filmet. :D Bár semmit nem értettem belőle.. xD Mindegy, a lényeg hogy Rob nagyon jó lett volna bele, még hasonlított is a filmbeli apjára.
    Tiger.. xD nagyon nagy az a zene xD
    Twilight 15 percben.. nagyon jó, végigröhögtem az egészet :D New Moon 15 percben, még jobb xD
    Most megyek is, és olvasom tovább a történetet :)
    noncsi (:

    VálaszTörlés